کیسه های پلاستیکی والودار موارد کاربری زیادی دارند. از آن ها برای محافظت از غذاها و مواد فاسد شدنی استفاده می کنند. از این رو خریدار زیادی برای این محصول در بازار وجود دارد.


کیسه گونی والفی ( قیفی یا گچی) 

در این نوع کیسه ها پس از برش و دوخت در انتهای کیسه عملیات تکمیلی در سر کیسه ها توسط نیروی انسانی انجام می گیرد و با ایجاد دهانه یا والو در سر کیسه ها نوعی از کیسه ها ایجاد می گردد که در صنایع گچ و سیمان مصرف بالایی دارند.کیسه گونی ساده در بازار به گونی گچی معروف است .گونی کیسه های تولیدی والودار یا والفی ( قیفی یا گچی) و کیسه گونی ADSTAR کیسه بافی محبان به دسته بندی های زیر تقسیم می گردند


تقسیم بندی گونی کیسه های تولیدی والودار یا والفی ( قیفی یا گچی):

– گونی کیسه والودار یا والفی ( قیفی یا گچی) ساده والفی

– گونی کیسه والودار یا والفی ( قیفی یا گچی) لمینت والفی

– گونی کیسه والودار یا والفی ( قیفی یا گچی) لمینت L برش

رض این کیسه ها از 25 سانتی متر تا عرض 2/25 متر بوده و بصورت رول و کیسه موجود می باشد.همچنین این گونی ها قابل تولید به سفارش مشتری و همچنین طول کیسه نیز بنا به سفارش مشتری تغییر و تولید می شودکیسه گونی والفی در رنگهای سفید، نارنجی، سبز، آبی، مشکی تولید می گردد و همچنین قابلیت تغییر رنگ بنا به سفارش مشتری را نیز دارد.

وزن این نوع گونی  از 41 گرم درهر متر مربع تا 250 گرم  در هر متر مربع متغییر بوده و سایز نیز بنا به سفارش مشتری تنظیم و تولید می گردد.مواد تشکیل دهنده کیسه گونی والفی پلی پرو پیلن (P.P) است کیسه گونی والفی ضد آب و آفتاب  نیست  ولی بنا به سفارش مشتری ضد آب و آفتاب تولید می شود.

کاربرد کیسه گونی والفی

کیسه گونی والفی در بسته بندی مصالح ساختمانی گچ، سیمان و پودر سنگ ، خاک سنگ ، بنتونیت ، خاک ارت، مواد معدنی، انواع خاک معدنی کاربرد دارد همچنین کیسه گونی والفی در بسته بندی انواع حبوبات و غلات ، بسته بندی انواع آرد، قند، شکر ، بسته بندی محصولات پتروشیمی ، بسته بندی انواع کود شیمیایی و حیوانی ، بسته بندی محصولات کشاورزی، بسته بندی انواع مکمل ها، ویتامین ها و خوراک دام و طیور، بسته بندی انواع پارچه و پوشاک کاربرد وسیعی دارد.

www.mohebanbaft.com