کیسه آرد اغلب از جنس پلی پروپیلن می باشد که هم به صورت چاپی و هم به صورت ساده تولید شده و مورد استفاده قرار میگیرد.

در شرکت کیسه بافی محبان انواع کیسه های آردی برای کارخانجات آرد در ابعاد مختلف و طرح های چاپی با توجه به نیاز مشتری تولید و به دست مشتری میرسد.نکته قابل توجه اینکه در کارخانه ما طرح مورد نظر مشتری برای تولید کلیشه طراحی نیز می شود و در صورت تایید طرح مورد نظر، پس از ساخت کلیشه توسط کلیشه ساز روی کیسه چاپ میشود.

کیسه آرد چیست؟

همه قطعا می دانند که کیسه آرد برای انتقال آرد به مناطق مختلف استفاده می شود. اما اجازه دهید از دیدگاه کارشناسان نساجی توضیح بیشتری داده شود،کیسه در اصل از منسوجات پلیمری ساخته می شود که علاوه بر پر کردن آن توسط آرد می توان از آن برای کارهای دیگر نیز استفاده کرد.

در شرگت کیسه بافی محبان با استفاده از نخهای پلی پروپیلن تولید شده در کارخانه، بافت کیسه به صورت تار و پودی با استفاده از دستگاه گردباف تولید شده و با توجه به نیاز مشتری در وزن ها و ابعاد مختلف در مرحله نهایی دوخت و برش می شود.معیار تولید کیسه با کیفیت در این کارخانه استاندارد بین المللی 2972 می باشد که تمام ویژگی های ذکر شده برای کیسه ساده ، فشرده و لمینت در آن موجود بوده و اجرا می شود.

چگونه کیسه آرد بخریم

گرفتن نمونه همیشه ایده خوبی است! کیسه خالی نمونه را می توانید از مراکز فروش کیسه های پلاستیکی یا پلیمری(کیسه برنج و آرد و کیسه قند وشکر و….)تهیه کنید ولی اگر برای تعداد زیاد و برای برند خاصی میخواهید تهیه کنید باید در ابتدا به کارخانه تولید کننده کیسه مراجعه کرده و با توجه به نمونه های کیسه بافی محبان که معمولا برای  کیسه آردی از نوع بافت تافته تار و پودی می باشد یک نمونه انتخاب کرده و سفارش دهد.البته با توجه به آرم و برند شرکت می تواند طرح مورد نظر را به  کارخانه ارائه داده و با توجه به کلیشه ساخته شده از روی طرح ،روی کیسه چاپ شود.

از چه نوع چاپگرهایی برای سفارشات چاپ سفارشی استفاده می شود؟

با استفاده از دستگاههای اتومات برای دوخت و برش و چاپ روی کیسه ها استفاده می شود.غلطک گردان مربوط به دستگاه اتومات که مخزنی از رنگ دارد میتواند با توجه به کلیشه ای که دور تا دور آن چسبانده شده کیسه مورد نظر را با چاپ بزند.

با توجه به سلیقه مشتری درشرکت ثمین انواع و رنگ های مختلف چاپی تولید می شود:

1-چاپ تک رنگ تک رو

2-چاپ تک رنگ دورو

3-چاپ دورنگ تک رو

4-چاپ دورنگ دورو

5-چاپ سه رنگ یک رو

6-چاپ چهاررنگ یک رو

انواع کیسه‌های آردی

کیسه آردی با ابعاد و وزن‌های مختلف با چاپ (ابعاد استاندارد=90*60)

کیسه‌های سبوسی با ابعاد و وزن‌های مختلف با چاپ و بدون چاپ(ابعاد استاندارد=110*70