گونی کاه از مهمترین ملزومات در صنعت کشاورزی و دامپروری است که در ابعاد و کیفیت متنوع توسط کارخانجات تولید می ‌شود. این محصول برای حمل و نقل و نگهداری انواع کاه و علوفه کاربرد دارد و لازم است از بهترین مواد اولیه تهیه شود تا کارایی مطلوبی داشته باشد. خرید عمده کیسه کاهی صادراتی توسط فعالان صنعت کشاورزی و واحدهای تولید دام صورت می ‌پذیرد.

گونی و کیسه  ملزومات مهمی هستند که در صنایع سبک و سنگین برای جابجایی مواد و متریال گوناگون استفاده می شوند. یکی از مهمترین کاربردهای این ملزومات صنعت کشاورزی و دامپروری است. در ادامه به بررسی فاکتورها ویژگی های گونی کاه صادراتی که کاربردهای زیادی در صنعت کشاورزی دارد می ‌پردازیم:

بررسی ویژگی های گونی کاه و شالی

مواد به کار رفته در تولید گونی: گونی و کیسه با استفاده از مواد اولیه مختلفی تهیه می ‌شود. گونی صادراتی و با کیفیت از بهترین متریال تولید می شود و به همین دلیل از استحکام و ضخامت بسیار خوبی برخوردار است. این کیسه در برابر عواملی چون تغییرات دمایی یا فشار فیزیکی دچار آسیب و خرابی نمی ‌شود.

  • ابعاد و سایز: گونی صادراتی و مرغوب دارای سایز و ابعاد متناسب است. از آنجا که این محصول برای جابجایی و انبار کردن انواع علوفه استفاده می ‌شود باید سایز متناسبی داشته باشد تا کارایی مطلوبی ارائه دهد. کیسه های صادراتی در ابعاد کوچک و بزرگ تولید می‌شود تا صنعتگران بتوانند با توجه به نیاز خود محصولی مناسب را خریداری کنند.
  • نوع دوخت و طراحی: کیفیت تولید و دوخت گونی نیز در صادراتی بودن محصول مهم است. گونی با کیفیت باید با استفاده از دستگاه صنعتی و با کیفیت خوب دوخته شود تا در زمان استفاده موجب هدر رفت و اتلاف علوفه و کاه نشود. برندهای گوناگونی این محصول را تولید می‌کنند و به صورت مستقیم انواع کیسه و گونی را در بازار توزیع می‌نمایند و امکان خرید گونی مرغوب را فراهم کرده اند.

فروش عمده گونی کاه و شالی

فروش عمده گونی مرغوب و صادراتی کاه توسط مراکز پخش و فروش مستقیم مانند نمایندگی شرکت تولیدی صورت می ‌پذیرد.

شرکت تولید مستقیم و بدون واسطه انواع گونی، با ارائه بهترین انواع گونی کاه، شرایطی را فراهم نموده است که تمامی صنعتگران فعال در صنعت کشاورزی و دامپروری بتوانند این محصول را به صورت عمده و با قیمت اقتصادی تهیه نمایند.

قیمت انواع گونی کاه با توجه به ضخامت و کیفیت تعیین می‌شود و مراکز فروش بدون واسطه بهترین عرضه کنندگان این ملزومات صنعتی هستند که به دلیل دریافت سود پایین، انواع گونی را با بهترین نرخ به فروش می رسانند.